Klopp Berpuas Hati Dengan Keseluruhan Skuad Barisan Pemain Liverpool



BOS Liverpool, Jurgen Klopp berkata dia sangat gembira dengan barisan pemain utama skuadnya ketika ini.

Selepas hanya melakukan beberapa pelaburan kecil dalam pasukan pada tiga jendela perpindahan terakhir yang lalu, Liverpool dijangka kembali aktif dalam pembelian memantapkan skuad The Reds apabila bakal memanfaatkan peluang untuk pembelian pemain baharu.

Bagaimanapun, di sebalik kaitan minat Anfield mendapatkan khidmat Jadon Sancho dan Timo Werner, Klopp menegaskan dia ketika ini sangat berpuas hati dengan kumpulan pemain dalam senarai pasukannya itu.

Bercakap kepada beIN Sports, pengendali Jerman itu berkata : "Sadio Mane masih cukup muda dan Mo Salah juga masih muda untuk berada dalam pasukan buat beberapa tahun akan datang.

"Saya sangat gembira dengan semua pemain yang ada, tapi saya tidak tahu mereka yang lain.

"Apabila saya di kelab ini dan bekerja dengan pemain yang saya ada, saya tidak mengimpikan mengenai pemain lain.

"Jika kami mampu mendapatkan seorang daripada mereka pada masa depan, kita akan lihat, tapi kita akan melakukan situasi yang terbaik seboleh mungkin."

Ketika ini Liverpool mendahului selesa di puncak Liga Perdana Inggeris dengan 25 mata sebelum liga ditangguhkan pada pertengahan Mac lalu kerana krisis Covid-19.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA