New Features in FIFA 20 - VOLTA


Adakah anda peminat video game FIFA Street pada satu masa dahulu? Bagi versi keluaran FIFA 20 kali ini, mereka menampilkan sebuah jenis permainan yang baru iaitu VOLTA FOOTBALL. Jenis permainan ini agak mirip dengan FIFA Street tetapi mempunyai banyak kelainan dan penambahbaikan!

EA Sports mengatakan bahawa VOLTA Football adalah "mod yang diilhamkan oleh bentuk kecil bolasepak yang dimainkan di jalan-jalan, sangkar dan gelanggang futsal di seluruh dunia."

Pada asasnya, VOLTA Football sepatutnya menjadi versi gen-gen FIFA Street, permainan yang sangat popular yang dikeluarkan pada tahun 2012.

Menurut EA Sports, VOLTA Football membolehkan pemain membina watak mereka sendiri, mengekspresikan gaya individu mereka, dan melibatkan diri dalam pengalaman bola sepak jalan yang realistik. Gaya baru permainan yang didasarkan pada realisme bola sepak merendam pemain dalam aliran jalan dengan alat baru termasuk permainan mudah alih dan gerakan kemahiran, animasi bakat baru, atau menggunakan dinding sebagai rakan sepasukan.

"Tahun ini, kami melancarkan pengalaman baru dengan VOLTA Football ke dalam permainan yang mencerminkan berapa ramai pemain bola keranjang memulakan karier mereka di jalanan. Ini adalah satu aspek yang unik dari sukan yang memberi pengalaman kepada pemain kami tidak seperti apa yang pernah mereka lihat sebelum ini di EA SPORTS FIFA, "kata Aaron McHardy, Pengeluar Eksekutif untuk EA SPORTS FIFA.

"Kami juga memberi tumpuan kepada menyampaikan kemas kini permainan utama yang meningkatkan tahap realisme dan kualiti merentasi permainan. Dan dengan bola sepak kecil yang berakar dalam FIFA 20, pemain dapat mengambil pembelajaran dari jalanan dan menerapkannya ke stadion atau sebaliknya. "

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA