Neymar Akui Resah & Sukar Jalani Hidup Tanpa Bola Sepak



LONDON: Penyerang Paris Saint-Germain (PSG), Neymar mengakui resah memikirkan mengenai bila saingan bola sepak dapat disambung semula.

Penularan pandemik COVID-19 menyaksikan hampir semua saingan bola sepak di seluruh dunia ditangguhkan dengan kebanyakkan liga termasuk saingan Ligue 1 belum ada tarikh untuk kembali disambung.

Pemain antarabangsa Brazil itu mengakui dia merindui rakan sepasukannya di PSG dan sukar untuk dia hidup tanpa saingan bola sepak.

"Tidak tahu bila saya dapat kembali beraksi membuatkan saya resah. Saya sangat rindu untuk bermain bola sepak dan berada dalam persekitaran bersama rakan sepasukan saya di PSG.

"Saya sangat rindukan bola sepak. Saya pasti peminat juga mahukan semua kembali di atas padang secepat mungkin. Saya harap keputusan akan dibuat secepat mungkin," katanya.

Neymar pulang ke Brazil selepas kebanyakan saingan di Eropah ditangguhkan susulan pandemik COVID-19.

Bagaimanapun, dia tetap menjalani latihan fizikal bagi mengekalkan tahap kecegasannya sepanjang tempoh perintah berkurung. - Agensi

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA