Pemain Tengah, Juan Mata Mendedahkan Tentang Masa Depannya Di Old Trafford



Juan Mata mengatakan dia merancang untuk kekal di Manchester United selagi mampu.

Pemain berusia 31 tahun itu telah mengundurkan diri di United musim ini tetapi masih dilihat sebagai anggota penting pasukan skuad utama di bawah Ole Gunnar Solskjaer.

Mata telah menjaringkan tiga gol dan lima assist dalam semua pertandingan kempen ini dan merupakan salah seorang anggota paling berpakaian bilik persalinan.

Perjanjian semasa Spaniard tamat pada musim panas tahun 2021, namun United mempunyai pilihan memperluasnya dengan tahun tambahan hingga 2022.

Mata mengakui dia berminat untuk menamatkan kerjayanya di Old Trafford tetapi menarik perbandingan dengan Michael Carrick ketika menjelaskan betapa cepatnya rancangan boleh berubah.

"Pada masa ini, saya melihat diri saya di sini dan bermain selama yang saya boleh di kelab," kata Mata dalam laman web Q & A.

"Seperti yang anda ketahui, selepas itu, terdapat pemain yang pergi ke negara yang berbeza dan mencuba liga atau budaya yang berbeza dalam kehidupan.

"Saya tidak tahu sama ada saya akan melakukan itu kerana ia bergantung kepada keadaan. Jika anda bercakap dengan Michael Carrick mungkin dia mempunyai rancangan yang berbeza tetapi kemudian, dari satu hari ke yang lain, dia menjadi pembantu pengurus.

"Jadi anda tidak pernah tahu dan saya lebih suka memberi tumpuan kepada matlamat masa kini atau jangka pendek."

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA