Bagi Irfan, tawaran kelab harus tunggu dahulu



Pemain 'centre-back' Irfan Zakaria, yang telah didatangi oleh beberapa kelab untuk musim M-Liga baru, lebih peduli dengan misinya di Manila sekarang.

Irfan, yang mendedahkan bahawa kelabnya yang kini, Kuala Lumpur, ingin mengekalkannya dalam skuad mereka, berkata semalam beliau mahu memperkuatkan perkongsian pertahanannya dengan Dominic Tan dan Adam Nor Azlin di Sukan SEA.

Pada hari Isnin, trio itu mempunyai masa yang sukar menentang pasukan Myanmar dalam perlawanan pembukaan mereka. Malaysia hanya boleh menyelesaikan seri 1-1.

Tiada ruang untuk kesilapan apabila rakyat Malaysia menghadapi Filipina yang hebat dalam perlawanan kedua mereka di Stadium Memorial Rizal esok.

"Kami mungkin mempunyai beberapa kelemahan dalam permainan pembukaan. Kami menganalisis video perlawanan itu dan jurulatih telah membetulkan kami, "katanya.

Mengenai tawaran kontrak dari kelab, Irfan, 24, berkata dia hanya akan melihat mereka selepas Sukan Sea berakhir pada 11 Disember.

"Saya mahu memberi tumpuan kepada Sukan Sea. Saya hanya akan duduk dan berfikir dengan betul apabila kita pulang ke Malaysia, "tambah Irfan.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA