Masa Depan N'Golo Kante




Pemain tengah Chelsea, N'Golo Kante telah memberi peminat rangsangan dengan mengisytiharkan dia dapat menamatkan kerjayanya dengan kelab London, yang seolah-olah membatalkan desas-desus perpindahan ke Real Madrid dalam proses itu.

Bintang Blues telah menjadi ciri besar sejak tiba dari Leicester City pada Julai 2016, memimpin pakaian Stamford Bridge ke gelaran Liga Perdana dalam kempen pertamanya di ibu negara.

Pemain berusia 28 tahun itu dikontrak ke Chelsea sehingga 2023, jadi jika Frank Lampard terpaksa membayar tunai di salah satu aset terbaiknya, kelab itu sekurang-kurangnya mendapat banyak wang tunai dalam bayaran perpindahan, meskipun pemain antarabangsa Perancis itu seolah-olah tegas dia tinggal lama untuk datang.

Real Madrid telah dikaitkan dengan langkah untuk Kante seketika, dan selepas mengamankan bekas rakan sepasukan Bluesnya, Eden Hazard pada musim panas, langkah seterusnya yang semulajadi adalah mengambil pemain tengah yang kuat, kebimbangan para peminat pakaian London .

Mereka tidak perlu bimbang walaupun jika orang Perancis itu dipercayai, kerana dia telah mengesahkan masa depannya sangat berbohong dengan Chelsea untuk tahun-tahun akan datang.

"Sudah tentu (saya dapat menamatkan kerjayanya di Chelsea), hari ini saya bersama Chelsea sehingga 2023," katanya kepada Telefoot.

"Jadi, di kepala saya, saya berharap untuk terus mempunyai musim hebat bersama Chelsea sehingga 2023."

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA