Lampard : 'Manager of the Month'

Ia adalah kali pertama Lampard memenangi penghormatan ini. Dia dicalonkan bersama dengan Liverpool Jurgen Klopp, Brighton's Graham Potter, Leicester's Brendan Rodgers dan Dean Smith dari Aston Villa tetapi kemenangan kami di Southampton dan Burnley yang menandingi kemenangan di atas Newcastle bermakna Blues adalah satu-satunya pasukan untuk mengambil mata maksimum pada bulan Oktober .

Pemenang telah diputuskan oleh undi yang disiarkan dalam talian oleh para penyokong yang digabungkan dengan mereka dari panel pakar bola sepak yang dipilih.

Apabila menerima anugerah, Lampard bercakap dengan laman web rasmi Chelsea dan berkata:

'Memenangi anugerah individu seperti ini, yang pertama saya di kelab itu, adalah masa yang tepat untuk menghargai kakitangan dekat yang telah bekerja keras sejak pra-musim dan para pemain, kerana mereka adalah orang yang keluar dan melakukan. Saya gembira untuk semua orang.

'Saya mungkin mengatakan dari permainan Liga Perdana yang kami mainkan pada bulan Oktober, yang menentang Burnley adalah kemuncak kerana kami sangat dominan dalam prestasi kami dan Burnley adalah tempat yang sangat sukar untuk pergi. Orang mungkin mempersoalkan hakikat bahawa kita adalah pasukan muda dan dengan cabaran fizikal, tetapi kami bertindak balas dengan baik dan bermain bola sepak yang sangat baik.

'Ia adalah pemulihan yang ketat selepas persembahan yang hebat secara fizikal untuk pemain di Ajax dan dengan perjalanan pulang. Untuk pergi ke Burnley pada bila-bila masa sukar tetapi kami berjaya permainan dengan sangat baik. '

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA