CR7 Meninggalkan Stadium ?


Cristiano Ronaldo dilaporkan meninggalkan stadium keramat Juventus sebelum wisel terakhir kemenangan mereka 1-0 Serie A atas AC Milan pada hari Isnin (AEDT) selepas digantikan untuk perlawanan kedua dalam satu minggu.

Paulo Dybala menggantikan Ronaldo pada minit ke-55 dengan penyerang Argentina itu untuk menjaringkan gol kemenangan 22 minit kemudian di Allianz Stadium untuk memastikan Juventus unggul di Serie A di depan Inter Milan.

Pemenang lima kali Ballon d'Or, Ronaldo kelihatan muram ketika dia keluar dan mengarahkan beberapa kata kepada jurulatih Maurizio Sarri sebelum menuju ke bilik persalinan dan Sky Sport Italia melaporkan bahawa pemain berusia 34 tahun itu telah meninggalkan stadium tiga minit sebelum perlawanan selesai.

Bagaimanapun, Sarri tidak tahu sama ada Ronaldo telah meninggalkan stadium awal. "Tidak menghormati rakan sepasukannya? Seperti yang saya katakan, saya tidak tahu, "kata Sarri.

"Jika benar bahawa dia meninggalkan sebelum akhir ia menjadi masalah untuk diselesaikan dengan rakan sepasukannya."

"Saya tidak mempunyai masalah dengan Cristiano, dia sepatutnya berterima kasih kerana dia melayakkan dirinya sendiri walaupun tidak berada dalam keadaan terbaik," kata Sarri.

"Pada bulan lalu dia tidak selesa di lututnya dan ini sedikit masalah baginya." Ronaldo telah bertindak balas dengan marah selepas digantikan dalam kemenangan 2-1 pasukannya menentang Lokomotiv Moscow midweek yang menyaksikan Juventus maju ke Liga Juara-Juara 16 tahun lalu.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA