Jesse Lingard mendedahkan bagaimana dia kembali kepada diri sendiri di Manchester United



Jesse Lingard telah mengalami 2019 yang teruk di Manchester United sebelum beberapa minggu yang lalu. Beliau tidak mempunyai matlamat atau membantu dalam semua pertandingan, menyebabkan dia jatuh dan kemudian kehilangan semua keyakinannya.

Walau bagaimanapun, sejak memainkan peranan besar dalam kemunculan semula mini terhadap Sheffield United, dia kelihatan sangat cerah dalam serangan. Lingard baru-baru ini menjaringkan pasukan United melawan FC Astana di Liga Europa, sementara turut memainkan peranan penting dalam kemenangan mereka di Manchester Derby.

Bekas pemain antarabangsa England sekarang yakin bahawa mungkin hari-hari gelap berakhir dan dia kembali kepada pemain lama yang memacu United ke hadapan. Lingard baru-baru ini bercakap kepada Sky Sports tentang bagaimana dia mempunyai perubahan dalam sikap yang menyebabkan percikannya dalam bentuk.

"Saya rasa baik, saya rasa saya sendiri, saya rasa sihat, saya rasa tajam. Saya suka bekerja untuk pasukan, saya suka memenangi perlawanan dan bermain perlawanan. "

Pemain berusia 27 tahun itu juga bersetuju bahawa "Old Jesse" kembali menembak pada semua silinder sekali lagi, menyatakan bahawa dia tidak baik untuk dirinya biasa selepas kejatuhan tahap prestasi.

Dia berkata, "Ya, dia sekarang sudah kembali, dia sudah kembali, dia ada di sana. Orang ramai pergi melalui bentuk dalam bentuk, ia hanya mencari keseimbangan yang betul dan kembali ke diri sendiri yang saya ada. "

"Sudah tentu anda kecewa apabila anda tidak bermain. Anda masih perlu mempunyai sikap yang betul dan mental yang betul apabila anda teruskan dan cuba memberi impak. Saya berasa seperti yang saya lakukan terhadap Sheffield United dan dari sana saya telah menendang. ", Tambahnya lagi.

Kemenangan derby yang penting menentang City bukan hanya membangkitkan cita-cita mereka, tetapi United terus ke tempat kelima dalam Liga Perdana, lima poin di belakang Chelsea.

Tetapi Lingard meyakinkan bahawa United mengambilnya satu perlawanan pada satu masa dan tidak mendapat terlalu banyak perhatian pada percikan dalam bentuk.

Dia menjelaskan, "Kami tidak boleh terlalu gembira, kami masih lagi bermain sepanjang musim. Kami mengambil setiap perlawanan apabila ia datang, kami menumpukan pada permainan seterusnya, kami tidak mahu memikirkan kemenangan sebelumnya tetapi jelas anda akan mengambil keyakinan dan kebahagiaan dari permainan itu. "

Lulusan akademi belia Amerika juga menjelaskan bagaimana mereka memberi tumpuan kepada kerja keras bersama untuk melewati masa yang sukar dan mengekalkan beberapa momentum padat ke depan.

Lingard mengesahkan, "Bagi kami, ia bekerja keras, bekerja bersama dan melekat bersama-sama dengan masa-masa sukar yang kami ada."

"Kami akan turun di sini dan di sana tetapi ia adalah untuk mengekalkan dan mengekalkan momentum itu sekarang," tambahnya lagi.

United akan menghadapi AZ Alkmaar dalam perlawanan akhir Liga Europa UEFA mereka pada hari Khamis untuk membungkus tempat pertama dalam kumpulan tehir sebelum kembali ke Old Trafford, di mana mereka mengambil Everton pada hari Ahad untuk menjadikannya tiga perlawanan berturut-turut. Liga Perdana.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA