Luke Shaw menyokong bos Man Utd Ole Gunnar Solskjaer di tengah tekanan baru-baru ini



Luke Shaw telah menyokong Ole Gunnar Solskjaer untuk membawa kembali "hari-hari tua yang baik" walaupun tekanan baru-baru ini terhadap bos Man Utd.

Solskjaer telah menghadapi keraguan berterusan di Old Trafford sejak pelantikan tetapnya sebagai pengurus pada bulan Mac.

United sepatutnya bertukar sudut baru-baru ini, berikutan kemenangan besar berbanding rival Man City dan Tottenham Jose Mourinho.

Bagaimanapun, satu lagi bentuk blip telah membawa kepada tanda tanya lebih lanjut mengenai kemajuan mereka di bawah Norway, selepas seri mengecewakan dengan Everton dan kekalahan yang menyedihkan ke kelab bawah Watford.

Tetapi Shaw cepat mempertahankan pengurusnya apabila ditanya sama ada dia merasakan kelab itu berada dalam arah yang betul.

"Sudah tentu," katanya kepada laman web rasmi Man Utd. "Saya rasa skuad yang kita ada tidak berbeza dengan skuad yang mencabar gelaran."

"Kami mempunyai pemain yang hebat dan beberapa pemain muda yang hebat yang masih belajar. Sudah tentu, kita semua masih belajar dan semua masih mahu memperbaiki.

"Semua orang di kelab ini mahu perkara terbaik untuk kelab ini dan bahkan lebih dari pihak pengurusan.

"Kami mempunyai jurulatih hebat dan pengurus hebat, yang tahu kelab ini di dalam keluar. Dia tahu apa yang perlu untuk membawa pulang hari-hari yang baik yang dia pernah berada di bawah Sir Alex [Ferguson]."

United menuju ke laga perayaan di tempat kelapan di atas meja, dan dengan beberapa perlawanan rumit di depan.

The Red Devils menjadi tuan rumah Newcastle - yang berada dalam keadaan yang baik - sebelum melakukan perjalanan ke Burnley, kemudian Arsenal.

Dengan lekapan yang semakin tebal dan pantas pada tahun baru, termasuk liga separuh akhir menentang City, dan perlawanan FA Cup di Wolves, skuad United akan diuji.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA