Man United bersedia menjual Paul Pogba kembali ke Juventus



Manchester United akan terbuka untuk menjual Paul Pogba kembali ke Juventus jika juara Serie A menawarkan mereka £ 52 juta ditambah Emre Can, menurut satu laporan di Itali.

Media media Itali, Tuttosport, seperti yang dipetik oleh The Sun, melaporkan bahawa Red Devils bersedia untuk membenarkan penjualan Pogba jika Juventus memenuhi harga permintaan mereka.

Artikel yang sama menyatakan bahawa Pogba dianggap lebih suka kembali ke Juventus daripada beralih ke raksasa La Liga Real Madrid meskipun spekulasi sebaliknya.

Menurut kisah yang sama, pengurus Manchester United, Ole Gunnar Solskjaer ingin menambah Emre Can kepada skuadnya dalam kesepakatan tunai dan pemain untuk Pogba.

Laporan itu terus menambah bahawa Can telah menurunkan perintah pecking di Juventus kerana persaingan dari Blaise Matuidi, Miralem Pjanic, Sami Khedira, Aaron Ramsey dan Adrien Rabiot di Turin.

Pogba kembali ke pasukan Manchester United sebagai pemain gantian pada babak kedua dengan kekalahan 2-0 kepada kelab Liga Perdana England, Watford hujung minggu lalu.

Pertunjukan cameo hujung minggu lalu adalah penampilan pertamanya dalam kemuncak Manchester United sejak seri 1-1 dengan Arsenal di The Emirates pada bulan September.

Dia kemudian memainkan 45 minit kemenangan 4-1 ke atas Newcastle United di Old Trafford pada 'Boxing Day'.


Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA