Lucas Moura mengakui dia 'sangat letih' selepas perlawanan Tottenham semalam



Penyerang Tottenham Hotspur Lucas Moura menjaringkan gol dalam kemenangan pihak Jose Mourinho semalam.

Lucas Moura dari Tottenham Hotspur telah mengakui dalam akaun Twitter kelab itu bahawa dia berasa penat selepas menentang Wolverhampton Wanderers.

Spurs mengalahkan Wolves 2-1 semalam, dengan Lucas menjaringkan gol yang menetapkan pasukan Jose Mourinho dalam perjalanan menuju kemenangan.

Pemain Brazil 'menari' melepasi dua pemain pertahanan Wolves sebelum menjaringkan gol ke atas gawang Rui Patricio dengan serangan cemerlang awal.

Dan Moura mengakui bahawa dia benar-benar senang bermain di Molineux, ketika Spurs membawa pulang tiga mata yang sangat berharga.

"Permainan yang hebat. Saya sangat letih! Itulah Liga Perdana, ia adalah permainan yang hebat untuk bermain, "kata Moura.

"Saya sangat bangga berada di sini di Tottenham dan bermain di Liga Perdana Inggeris. Itulah mimpi untuk saya dan saya gembira untuk menang hari ini dan saya akan menikmati dua hari sekarang, kerana permainan seterusnya akan menjadi sukar juga. "

Tottenham sebenarnya berada di kaki belakang untuk sebahagian besar permainan mereka melawan Wolves, tetapi mereka selalu membawa ancaman apabila maju.

Ketua Spurs tidak tunduk apabila Adama Traore menyamakan kedudukan untuk Wolves, dan akhirnya mereka dihadiahkan ketika Jan Vertonghen pulang dari sudut di menit terakhir.

Tottenham kini berpindah ke dalam tiga mata daripada empat teratas, dengan perlawanan seterusnya mereka menentang Chelsea pada hari Ahad.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA