Paul Pogba tidak akan pergi pada bulan Januari, tegas Ole Gunnar Solskjaer



Paul Pogba tidak akan meninggalkan Manchester United pada jendela perpindahan Januari, menurut pengurusnya, Ole Gunnar Solskjaer.

Pogba hanya membuat enam penampilan untuk United musim ini dan belum bermain sejak seri dengan Arsenal di Old Trafford pada akhir September. Pemain berusia 26 tahun itu mengalami kecederaan buku lali sebulan sebelum menentang Southampton, memburukkan lagi masalah semasa kembali dan telah menghabiskan masa tiga bulan lepas.

Solskjaer pada mulanya berkata Pogba akan kembali pada awal Disember, maka dia akan bermain sebelum akhir 2019, maka penyakit itu telah menunda pemulihannya. Pogba mengakui pada musim panas bahawa dia sedang mencari cabaran dari United, dengan Real Madrid berminat, tetapi gagal untuk membuat keputusan.

Spekulasi terus menghubungkan Pogba dengan keluar dari Old Trafford, tetapi Solskjaer berkeras pada hari Jumaat: "Dia tidak dijual pada bulan Januari. Dia berlatih, tetapi dia tidak berlatih dengan kami selama ini. Dia latihan dan itu satu langkah ke hadapan untuk kita.

"[Kecederaan pergelangan kaki] adalah sesuatu yang benar-benar memerlukan penyortiran tetapi saya tidak fikir saya harus memberikan semua maklumat perubatan. Dia sekarang berasa baik dan semakin baik, ia berfungsi. Apabila dia kembali dan bermain dengan baik, dengan senyuman di wajahnya dan melakukan apa yang dilakukannya setahun yang lalu ketika saya datang ke sini.

Paul telah hebat dan kami mempunyai salah satu pemain terbaik di dunia apabila dia bermain. Mari kita lihat bagaimana perasaannya, saya tidak akan menolaknya. Kami perlukan dia untuk menjadi 100% cergas. "


Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA