Bale Kembali ke Spurs?



Tottenham Hotspur dikaitkan dengan perpindahan Januari depan untuk penyerang Real Madrid, Gareth Bale.

Menurut The Times, pengerusi Spurs, Daniel Levy berada di Madrid untuk mengadakan perbincangan dengan presiden Florentino PĂ©rez untuk membawa pemain Wales itu kembali ke London Utara sebelum tarikh akhir 11 petang Jumaat.

Bagaimanapun, tiada apa yang berlaku.

Bale meninggalkan Tottenham untuk Madrid pada musim panas 2013 untuk bayaran rekod dunia sebanyak £ 85 juta, dan sejak itu mendirikan dirinya sebagai salah satu pemain terbaik di planet ini, memenangi empat gelaran Liga Juara-Juara dan gelaran La Liga.

Pemain antarabangsa Wales itu, 30 tahun, kini memperoleh £ 500,000 seminggu di Madrid dan mempunyai dua tahun lagi dalam kesepakatan semasa.

Dia dikaitkan dengan perpindahan ke China pada musim panas lalu dan ia akan menjadi menarik untuk melihat ke mana dia pergi setelah dia meninggalkan Santiago Bernabeu.

Kembali ke Tottenham tidak muncul di kad, walaupun, dengan ejennya, Jonathan Barnett memutuskan keputusan.

Jamie O'Hara bertanya kepadanya di talkSPORT (jam 09.42 pagi): "Bolehkah anda melihatnya kembali di Spurs?"
Dan Barnett menjawab: "Saya tidak fikir begitu, tidak."
Bale menjaringkan 55 gol dalam 203 penampilan semasa enam musim yang dibelanjakannya di White Hart Lane, menjadikan PFA Team of the Year dalam setiap tiga musim terakhir dan muncul sebagai Pemain Terbaik Pemain PFA Tahun dua kali.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA