Ramalan XI: Real Madrid vs Manchester City, 2020 Liga Juara-Juara



Barisan pemain Zidane tidak seperti yang diramalkan sekarang bahawa Hazard cedera.

Jurulatih Real Madrid Zinedine Zidane mempunyai keputusan yang menarik di hadapannya sekarang bahawa Eden Hazard tidak dapat diperoleh selepas kecederaan kaki pada perlawanan Sabtu lalu menentang Levante. Barisan pemain Madrid dengan Hazard kemungkinan besar 4-4-2 dengan bintang Belgium dan Benzema memimpin pelanggaran dan Casemiro, Kroos, Modric dan Valverde di lini tengah. Sekarang, Zidane mempunyai pilihan yang berbeza.

Zidane boleh memulakan Gareth Bale menggantikan Hazard dalam 4-4-2, tetapi pemain Wales itu tidak mengagumkan dalam beberapa ketika dan terus terang, ada pemain lain yang berhak mendapat peluang untuk menampilkan lebih banyak daripada dia. Vinicius dan Isco datang ke fikiran tetapi tidak salah satu daripada mereka nampaknya sesuai untuk bermain bersama Benzema dalam pembentukan itu, jadi sistem Madrid perlu berubah.

Real Madrid Ramalan XI: Courtois, Carvajal, Varane, Ramos, Mendy, Casemiro, Kroos, Modric, Valverde, Isco, Benzema.

Manchester City Ramalan XI: Ederson, Walker, Fernandinho, Laporte, Mendy, Rodri, De Bruyne, David Silva, Bernardo Silva, Sterling, Agüero.

Akhirnya, kemungkinan Zidane membuat keputusan untuk menyerang bahagian tengah dan menggunakan pembentukan 4-5-1 yang bekerja dengan baik dalam Supercup Sepanyol dan boleh menjadi idea yang baik terhadap gaya Manchester yang memiliki keunggulan.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA