Chelsea mengesahkan berita kecederaan untuk pertembungan Liga Juara-Juara vs Bayern Munich



The Blues perlu tampil tanpa beberapa nama utama untuk pertembungan pertama mereka di Bayern Munich.

Chelsea kini bersaing untuk Liga Juara-Juara penting dengan Bayern Munich pada pusingan 16, dengan gergasi London itu menjadi tuan rumah juara Jerman pada perlawanan pertama mereka yang sangat dinanti-nantikan.

Malangnya, Blues akan menjadi tanpa beberapa pemain utama untuk perlawanan Selasa ini. Bercakap menjelang perlawanan, Frank Lampard mendedahkan bahawa tiada siapa yang kembali dari kecederaan sejak kemenangan baru-baru ini ke atas Tottenham.

Malangnya, ini bermakna bahagian Liga Perdana akan menjadi tanpa N'Golo Kante untuk perlawanan ini. Pemain Perancis itu menemui kecederaan penculik dalam kekalahan 2-0 kepada Man United dan dijangka keluar selama tiga minggu. Terdapat harapan pemenang Piala Dunia membuat pemulihan dengan cepat tetapi Lampard telah memutuskan hal itu.

Untuk membuat keadaan lebih teruk, Kante bukan satu-satunya yang tidak hadir kerana gergasi London perlu dilakukan tanpa Hudson-Odoi dan Pulisic juga. Berikut adalah apa yang dikatakan oleh gaffer mengenai kecederaan (seperti sepak bola.london):

"Christian, Callum, N'Golo sudah keluar.

"Pedro kembali dalam pertengkaran selepas kecederaan kecil pada hujung minggu." Callum tidak jauh, tetapi tidak permainan ini. Ruben layak dalam skuad. "

Chelsea menjaringkan gol ini di belakang kemenangan tuan rumah ke atas Tottenham dalam Liga Perdana. Hasilnya menyaksikan Blues menguatkan cengkaman mereka di tempat keempat.

Walau bagaimanapun, Bayern akan menjadi prospek baru. Pemain berat Jerman itu menjaringkan 10 gol ketika menentang Spurs melepasi dua kaki di peringkat kumpulan musim ini dan akan menyasarkan untuk melakukan sesuatu yang serupa dengan skuad muda Lampard.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA