Luka Jovic mengakui berpendapat bahawa Real Madrid berminat dengannya adalah satu jenaka



Luka Jovic mengakui dia fikir minat Real Madrid kepadanya adalah jenaka sebelum dia berpindah ke Bernabeu pada musim panas.

Pemain Serbia itu menangkap mata di Bundesliga dengan Frankfurt musim lalu, menjaringkan 27 gol dalam 48 perlawanan.

Bentuknya memperolehnya beralih £ 62million musim panas ke Real Madrid dan Jovic kini mengakui dia percaya minat mereka adalah lelucon pada mulanya.

'Ejen saya memanggil saya dan memberitahu saya bahawa Real Madrid telah memanggil dan memberitahu saya bahawa mereka mencintai saya. Dan saya berkata, 'Jangan menggoda saya, tolong', kata Jovic, seperti yang dilaporkan oleh Marca.

'Tetapi dia berkata ya, ada tawaran dan memikirkannya.

'Dan sudah tentu, saya berkata ya, dan saya tidak fikir ia adalah satu kesilapan. Kerana kelab paling penting hanya panggilan sekali. '

Jovic telah bergelut untuk meniru bentuk di depan gol yang ditunjukkannya dengan Frankfurt di Bernabeu. Dia telah menjaringkan gol hanya sekali dalam 21 penampilan tetapi percaya dia akan datang dengan baik untuk gergasi Sepanyol.

'Saya yakin bahawa saya akan melakukannya dengan baik dan saya akan membuktikan saya berada di Real Madrid kerana saya mempunyai kualiti.'

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA