Masa Depan Thomas Muller




Inter Milan dan Manchester United berminat untuk menandatangani bekas bintang Jerman, Thomas Mueller, yang telah kehilangan kedudukannya di Bayern Munich, menurut laporan media Jerman.

Pemain berusia 30 tahun itu sering mendapati dirinya di bangku simpanan musim ini di belakang Philippe Coutinho, yang jurulatih Bayern, Niko Kovac lebih suka dalam peranan midfield menyerang.

Menurut majalah Kicker, minat "Inter semakin intensif" dan gergasi Itali dapat membawa Muller ke Milan di jendela perpindahan Januari, sementara Sport Bild melaporkan bahwa pihak Liga Premier United, yang telah dikaitkan dengan Mueller di masa lalu, juga berminat.

Muller, yang mempunyai kontrak di Bayern sehingga 2021, membuat permulaan yang jarang berlaku, hanya kelima musimnya, di sayap kanan kemenangan 3-2 Selasa di Liga Juara-Juara di Olympiakos di Liga Juara-Juara, membantu mendirikan dua gol untuk Robert Lewandowski.

"Saya cuba menumpukan pada bermain bola sepak. Perlahan semua perbincangan akan berakhir, "kata Mueller kepada wartawan di Athens ketika ditanya mengenai masa depannya di Bayern.
Beliau telah menghabiskan seluruh kariernya di Bayern, yang dia bergabung sebagai pelajar sekolah pada tahun 2000, dan presiden kelab, Uli Hoeness telah menjelaskan bahawa tidak ada seorang pun di kelab yang ingin melihat cuti Mueller.
Ia telah menjadi tahun yang sukar bagi Mueller, yang diberitahu oleh jurulatih Jerman, Joachim Loew pada Mac, bersama-sama dengan pemenang Piala Dunia 2014, Mats Hummels dan Jerome Boateng, yang tidak mempunyai masa depan dalam skuad kebangsaan.


Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA