Di Mana Masa Depan Eriksen?



Inter Milan adalah salah satu dari beberapa kelab yang telah menghubungi wakil Cristian Eriksen tentang masa depannya, menurut Sky di Itali.

Kontrak Tottenham berusia 27 tahun itu tamat pada musim panas dan dia bebas bercakap dengan kelab asing bulan ini.

Spurs lebih memilih untuk menjual Eriksen pada Januari jika dia tidak akan menandatangani kontrak baru, namun ada yang diharapkan akan menjadi lebih suitors baginya pada perpindahan percuma pada akhir musim

Sky di Itali melaporkan Juventus akan menjadi kelab lain yang berminat dengan Eriksen dan Inter juga lebih memilih untuk menandatanganinya secara percuma, namun mereka kini mengutamakan usaha Arturo Vidal dari Barcelona.

Walau bagaimanapun, Inter juga waspada terhadap minat Juventus di Eriksen untuk musim panas, sementara mereka mengekalkan hubungan dengan ejennya.

Eriksen berkata pada musim panas dia sudah bersedia untuk meninggalkan Spurs dan "cuba sesuatu yang baru" tetapi bahawa "apa-apa langkah perlu menjadi langkahnya".

Sky Sports News melaporkan Manchester United adalah salah satu kelab yang berminat pada musim panas tetapi tiada pemindahan berlaku dan dia telah berada di pinggir pasukan pertama Tottenham di bawah kedua-dua Mauricio Pochettino dan penggantinya Jose Mourinho sejak itu.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA