Patrice Evra memberitahu Paul Pogba untuk meninggalkan Manchester United



Paul Pogba sepatutnya meninggalkan Manchester United untuk mengelakkan sebarang negatif, demikian menurut bekas pemain pertahanan Patrice Evra.

Pogba kini cedera, tetapi terus dikaitkan dengan perpindahan dari United. Pemain Perancis itu tidak bermain dalam kekalahan Liga Perdana Inggeris di Liverpool, namun masih menarik kritikan ketika Evra dan Roy Keane membedah permainan.

"United sejak tahun lepas, mereka tidak konsisten," kata Keane kepada Sky Sports.

"Mereka dengan pemain muda, mereka mengalami kecederaan, mereka telah mendapat Pogba di latar belakang yang telah menjadi kacau ganggu. Anda perlu menyingkirkan orang-orang ini di kelab anda dan itu tidak berlaku semalaman. persembahan."

Evra melanda, mempertahankan rakannya dan mencadangkan dia dipersalahkan kerana masalah United sama ada bermain atau tidak.

"Untuk bersikap adil, ketika dia bermain menyalahkan Paul, ketika dia tidak bermain, orang menyalahkan Paul," kata Evra, sebelum meneruskan panggilan untuk memfitnah Pogba 'ke kelab dan menyarankan agar dia harus pergi untuk mengakhiri sikap negatif yang mengelilinginya .

"Saya tidak setuju dengan Roy, tetapi apabila anda menjadi masalah untuk kelab - contohnya apabila saya menendang kipas di Marseille, pemilik dan pengurus mereka datang dan berkata 'Patrice, apa yang akan kita lakukan sekarang?' Saya katakan saya akan pergi. Saya tidak mahu membawa apa-apa kelalaian kepada kelab.

"Dan sekarang, mungkin sudah waktunya untuk Paul pergi.

"Saya masih ingat ketika perlawanan besar, Liverpool vs Man United, orang-orang bercakap lebih banyak tentang Jose Mourinho dan Paul Pogba, yang menghina, untuk dua kelab terbesar di dunia, kita bercakap mengenai satu pemain dan satu pengurus.

"Saya rasa kadang-kadang sudah tiba masanya apabila anda bermain, mereka menyalahkan anda Apabila anda tidak bermain, mereka juga menyalahkan anda, saya fikir mungkin Paul sudah berkata kepada Man United 'Saya mahu pergi' dan mereka tidak membiarkannya pergi. "

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA