Ole Gunnar Solskjaer membalas kritikan Jurgen Klopp mengenai gaya bermain



Ole Gunnar Solskjaer telah menolak tuntutan Jurgen Klopp bahawa Manchester United hanya mempertahankan menentang Liverpool FC, menunjukkan bahawa ia adalah pujian.

Selepas seri 1-1 bersama pemimpin liga di Old Trafford pada bulan Oktober, Klopp menyatakan kekurangan cita-cita yang ditunjukkan oleh pasukan Solskjaer.

"Saya bukan orang yang kecewa, ia adalah fakta apabila kita datang ke sini, tahun lepas, tahun ini, tahun lepas, mereka hanya membela," katanya. "Itu OK."


Klopp masih belum mengalahkan pemain United, Solskjaer dalam dua percubaan, yang juga mendapat 0-0 di Old Trafford musim lalu, namun akan menghadapinya di Anfield buat pertama kalinya pada hari Ahad.

Solskjaer mungkin memberitahu pemainnya untuk duduk mendalam dan cuba mengalahkan Liverpool pada waktu rehat, dan dia tidak melihat apa-apa yang salah dengan gaya bermain itu.

"Saya tidak fikir ia adalah tuduhan," katanya pada hari Jumaat, apabila mengingatkan komen Klopp.

"Saya mengambilnya sebagai pujian bahawa kami telah mempertahankan dengan baik sehingga mereka tidak dapat mencipta peluang untuk menentang kami.

"Apabila pengurus pembangkang kecewa, ini merupakan petanda yang baik untuk anda sebagai pengurus - bahawa pemain kami telah lakukan yang terbaik.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA