Paul Parker mendedahkan kesilapan besar Manchester United yang dibuat dengan James Maddison



Paul Parker percaya kegagalan Manchester United untuk melihat potensi James Maddison apabila dia berada di Norwich akan memberi mereka kekayaan jika mereka berjaya mengatasi pemain midfield itu.

Ole Gunnar Solskjaer sedang memburu midfield kreatif pada Januari ini dan dilaporkan telah mengenalpasti Maddison, 23, sebagai salah satu sasaran utama, bersama dengan Jack Grealish dari Aston Villa dan Donny van de Beek dari Ajax.

Bintang Leicester, yang telah menyokong United sejak dia masih kecil, telah mencatat enam gol dan tiga assist dalam Liga Perdana musim ini dan Solskjaer merasakan dia dapat memberikan percikan pasukannya hilang.

Walau bagaimanapun, Brendan Rodgers menegaskan Leicester tidak mempunyai keinginan untuk menjual Maddison kerana mereka mengasah dalam penamat atas empat ini.

Parker telah menghantui jaringan pencarian United untuk mengatasi Maddison apabila dia mengagumkan untuk Norwich dalam Kejohanan dan mendakwa pemain antarabangsa England kini boleh menelan belanja lebih dari £ 120 juta.

'James Maddison adalah pemain bola sepak yang hebat, neraka seorang pemain - tetapi kenapa Manchester United tidak melihat dia dan mendapatkannya ketika dia berada di Norwich City?' Bekas bek kanan United dan England memberitahu Love Sport Radio.

'Jika anda mahu dia sekarang, dia akan menanggung kos lebih daripada £ 120m! '

Ole harus dibenarkan pergi dan mendapatkan pemain pada bulan Januari, hanya untuk menambah sedikit percikan ke dalam kelab dan mengangkat pemain lain. Ia sentiasa membuat perbezaan jika pemain teratas masuk.

'Bagi saya, anda boleh bercakap dan bercakap, tetapi adakah pemain benar-benar mahu datang? Jika anda melihat apa yang sedang berlaku di Leicester City, anda perlu mempersoalkan mentaliti Maddison jika dia meninggalkan mereka sekarang. '

Penyerang Ex-United, Andy Ritchie keraguan Maddison akan berminat dalam perjalanan sementara Leicester adalah 'terbang' di liga.

'Saya rasa James Maddison adalah peminat Manchester United dan itu hanya boleh menjadi faktor penentu - tetapi saya tidak pasti kita akan melihatnya pada bulan Januari,' tambah Ritchie.

'Mengapa kamu meninggalkan Leicester pada bulan Januari? Dengar, mereka terbang, bukan? 'Dia menikmati dirinya sendiri, dia bermain dengan baik - kita lebih cenderung melihat pemindahan ini berlaku pada musim panas berbanding Januari.'

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA