Hugo Lloris dan Son Heung-min menafikan dakwaan bintang Spurs kecewa dengan Jose Mourinho



Hugo Lloris dan Son Heung-min telah menafikan dakwaan bahawa pemain Tottenham sudah kecewa dengan kehidupan di bawah Jose Mourinho.

The Sun melaporkan bahawa beberapa bintang Spurs telah ditinggalkan 'kecewa dengan taktik sekolah lama dan sesi latihan yang tidak puas'.

Ia juga mendakwa beberapa pemain utama telah menjadi kecewa dengan taktik Mourinho selepas hanya dua bulan bertugas, walaupun pada mulanya menyambut perlantikannya selepas berpindah dari Mauricio Pochettino.

Bagaimanapun, Lloris dan Son menafikan tuduhan itu pada malam Rabu selepas membantu Mourinho mengumpul kemenangan 2-1 ke atas Norwich.

Lloris memberitahu Sky Sports News: 'Suasana hebat.

'Saya boleh memberitahu anda semua pemain sedia berjuang untuk pengurus baru dan kakitangannya.'

'Kita tidak dapat mengawal segala yang dikatakan di luar. Tetapi saya boleh mengesahkan suasana itu benar-benar positif. '

The Sun juga mendakwa sesi latihan Mourinho 'mempunyai penekanan lebih pada bola panjang, flick-on dan throw-ins' dan terlalu asas untuk skuad Tottenham.

Beberapa pemain juga dikatakan tidak gembira dengan cara Mourinho merawat musim panas menandatangani Tanguy Ndombele, manakala Sportsmail mendedahkan bahawa Portugis terlibat dalam pertukaran yang hangat dengan Danny Rose selepas meninggalkan dia keluar dari seri 0-0 minggu lalu di Watford .

Namun, Lloris menegaskan bahawa dia dan pemain lain Spurs teruja untuk bekerja di bawah bekas bos Real Madrid dan Chelsea.

'Ia tidak mudah untuk datang pada pertengahan musim ini, tetapi itu peluang yang baik untuk kami,' tambahnya.

Jose Mourinho adalah salah satu pengurus terbaik di dunia dan pengurus paling berjaya dalam 20 tahun yang lalu.

'Sebagai seorang pemain, dia seorang jurulatih yang hebat. Dia ada di sini untuk membantu kami tetapi pada masa yang sama kami perlu memberikan segala-galanya kepadanya dan kakitangannya. '

Anak lelaki, yang menjaringkan gol kemenangan menentang Norwich dengan sedikit lebih 10 minit untuk bermain di Stadium Tottenham Hotspur, juga menegaskan tidak ada masalah dalam skuad.

Katanya. 'Semua orang gembira. Kerja ini baik. Kami adalah kumpulan yang sentiasa positif. '

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA