Cristiano Ronaldo 'Bakal Ditawarkan' Perpanjangan Kontrak Dua Tahun Oleh Juventus



Cristiano Ronaldo telah menjaringkan 25 gol dalam 32 penampilan dari Juventus musim ini dan tidak menunjukkan tanda-tanda untuk berhenti.

Juventus dilaporkan bersedia menawarkan Cristiano Ronaldo perpanjangan kontrak dua tahun - bermakna dia masih boleh bermain di luar hari ulang tahun ke-39nya.

Pemain antarabangsa Portugal itu tidak menunjukkan tanda-tanda kekurangan pada usia 35 tahun selepas mengalahkan gol sekali lagi musim ini.

Setakat ini kempen ini dia telah menjaringkan 25 gol dalam 32 penampilan, termasuk 21 di 22 di Serie A.

Malah, dia berjaya menjaringkan gol dalam 11 perlawanan berturut-turut berturut-turut baru-baru ini untuk menyamai rekod liga.

Bekas bekas bintang Manchester United dan Real Madrid itu ditetapkan untuk tamat pada bulan Jun 2022 dan Old Lady mahu dia bertahan lebih jauh.

Itali kini dikunci selepas beberapa ribu dilaporkan dengan lebih ramai orang yang dibunuh setiap hari.

Serie A dan semua bola sepak tempatan telah ditunda sehingga notis selanjutnya dan tidak ada petunjuk bahawa bola akan ditendang dalam waktu dekat.

Juve terdesak untuk memenangi Liga Juara-Juara untuk pertama kalinya di lebih dari 20 tahun dan berharap dapat mengubah defisit pertama 1-0 pada 16 terakhir melawan Lyon minggu ini.

Pada masa ini walaupun bola sepak mengambil tempat duduk belakang sebagai Eropah dan seluruh dunia merasakan diri mereka untuk kesedihan lebih lanjut.

Ronaldo kini di kuarantin di Portugal asalnya dan menegaskan dia tidak bercadang untuk kembali ke Itali dalam masa terdekat.

Majikan itu mengeluarkan satu kenyataan di Twitter pada hari Jumaat, dan mendesak para pengikutnya untuk mengambil langkah berjaga-jaga yang diperlukan untuk membantu mencegah penyebaran krisis kesihatan global.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA