Perak Akui Rindukan Sentuhan Brendan Gan



Apabila jurulatih Perak, Mehmet Durakovic ditanya sama ada dia merindukan bekas pemainnya, Brendan Gan, jawapannya adalah "ya".

Durakovic Australia hanya mempunyai perkara yang baik untuk mengatakan mengenai midfielder Brendan, yang membantu Bos Gaurus memenangi Piala Malaysia pada 2018.

"Kami tidak mempunyai skuad besar. Kami kehilangan beberapa pemain tempatan dan Brendan adalah salah seorang daripada mereka. Dia bersama Selangor sekarang.

"Kami, bagaimanapun, telah menggantikan mereka dengan warga asing dan pemain tempatan yang baik.

"Sebagai jurulatih, saya mempunyai dua musim hebat ketika Brendan berada bersama kami. Dia seorang lelaki di atas dan di luar padang.

"Dia mempunyai anak lelaki muda (Koa Brooklyn) dan keluarga yang cantik, dan juga pemain yang baik. Beliau telah bergabung dengan Selangor, jadi nasib baik kepadanya.

"Saya hanya mahu memberi tumpuan kepada pemain yang saya miliki dan saya gembira.

"Kami tidak mempunyai skuad besar tetapi jika kami terus bermain sepakbola ini, kami akan menunjukkan pasukan yang bukan pasukan yang tidak baik."

Mengenai perlawanan Liga Super Perak ke atas PJ City FC esok, Durakovic berkata: "Daripada apa yang saya lihat dalam kemenangan PJ City 3-2 ke atas Pahang, mereka adalah pasukan yang baik. Kami tidak boleh mengambil apa-apa.

"City PJ dilengkapi dengan baik dan kami tidak mempunyai skuad yang besar, jadi saya memerlukan semua pemain saya untuk tersedia."

Durakovic kagum dengan Shahrel Fikri Fauzi. "Kami mempunyai striker tempatan yang baik dalam skuad kami apabila kebanyakan pasukan bergantung kepada orang asing untuk memimpin serangan mereka.

"Ia mengambil masa sebentar, tetapi dia berlari dan mengejar sekarang."

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA