Van Dijk Akui Rakan Pasukan Telah Lakukan Kesilapan Besar



Liverpool telah ditewaskan 3-2 di Liga Juara-Juara oleh Atleti, dengan kesalahan Adrian tidak mengawal gawang semasa perlawanan.

Penjaga gol Sepanyol itu tidak begitu banyak tugasan pada waktu awal permainan, tetapi apabila dia dipanggil ke tindakan dia tidak kelihatan selamat.

Adrian menendang bola terus ke Atleti ketika cuba 'clear ball', yang membolehkan Marcos Llorente menjaringkan gol pertamanya pada malam itu.

Dan sementara Van Dijk mengakui bahawa pemain Liverpool boleh membuat kesilapan, dia merasakan kesilapan Adrian terbukti mahal.

"Sesiapa sahaja boleh membuat kesilapan," kata Van Dijk. "Ia berlaku. Tetapi kesilapan Adrian seolah-olah mengubah permainan.

"Anda menang bersama, anda kehilangan bersama. Perkara berlaku dalam perlawanan. Kami hilang. Itu sukar untuk diambil. "

Adrian secara amnya melangkah masuk dan bermain dengan baik dalam gol untuk Liverpool, tetapi paparan rawannya yang salah pada pertengahan minggu adalah kekecewaan.

Adrian kini ditubuhkan untuk larian permainan di pasukan Liverpool, walaupun sama ada Liga Perdana akan terus kekal dilihat.

Liverpool dijadualkan bermain menentang Everton pada malam Isnin, tetapi perlawanan itu mungkin tidak akan diteruskan kerana kesan coronavirus.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA