Legenda Kedah Pulang Ke Utara Tanah Air?



Anda peminat setia pasukan Kedah? Sudah pasti anda ingat dengan seorang bekas pemain import, Nelson Sam Martin yang pernah membantu skuad Hijau Kuning memenangi Double Treble pada musim 2007 dan 2008 lalu.
Baru-baru ini, menerusi laman media sosial Facebook Neslon, pemain kelahiran Santiago, Chile itu memuat naik gambar yang menunjukkan beliau sedang dalam perjalanan menuju Malaysia.
Menurut salah seorang sumber terdekat Nelson, beliau memberitahu Vocket FC bekas pemain T-Team itu kembali ke Malaysia bagi menggalas tugas sebagai ketua jurulatih bagi salah satu pasukan yang bersaing dalam saingan Liga Malaysia musim ini.
“Beliau kembali ke Malaysia kerana menerima satu tugasan untuk menguruskan sebuah pasukan di utara tanah air. Pengalaman beraksi di Liga Malaysia sebelum ini menjadi faktor utama mengapa pasukan tersebut mahukan khidmat Nelson,” kata sumber tersebut.
Akan tetapi, sumber terbabit enggan menyebut nama pasukan yang akan dikendalikan oleh Nelson Sam Martin. Perkara ini sekaligus menimbulkan tanda tanya pasukan manakah yang telah berjaya mendapatkan khidmat gandingan Marlon Alex James itu satu ketika dahulu.
Going back to my country !!!” 
Tidak menamakan mana-mana pasukan, hasil pencarian di laman-laman sosial kelab serta berpandukan komentar para penyokong di gambarnya, Nelson Sam Martin dijangkakan akan menuju ke pulau lagenda, mengendali Langkawi City FC.
Langkawi City FC bermain di Liga M3 dan hasil semakan sehingga kini, mereka belum memiliki pengendali pasukan untuk saingan musim 2020. Pada musim lalu, pasukan ini telah dibimbing oleh seorang lagi lagenda Hijau Kuning, Manja Man.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA