Ole Gunnar sedang berusaha mendapatkan kesepakatan untuk menandatangani Jadon Sancho



Manchester United mendahului perlumbaan untuk menandatangani penyerang Borussia Dortmund, Jadon Sancho, menurut satu laporan di England.

Telegraph melaporkan bahawa Red Devils telah meletakkan asas untuk menyelesaikan perjanjian untuk pemain antarabangsa England pada musim panas.

Artikel yang sama menyatakan bahawa bos Manchester United Ole Gunnar Solskjaer sedang berusaha untuk mendapatkan kesepakatan di atas garisan untuk mantan Manchester City ke depan.

Menurut kisah yang sama, Sancho akan meninggalkan Borussia Dortmund pada akhir musim Bundesliga berikutan tugasnya selama tiga tahun di kelab itu.

Telegraph terus melaporkan bahawa Manchester United perlu menetapkan bayaran transfer rekod kelab baru untuk mendaratkan pemain berusia 19 tahun itu pada akhir musim.

Artikel itu mendakwa bahawa Sancho dijangka memperoleh di wilayah £ 200.000 seminggu tanpa mengira di mana bintang Dortmund berakhir musim depan.

Manchester United boleh menjangkakan persaingan daripada kelab terbesar dalam Liga Perdana untuk tandatangan Sancho, cerita itu menambah.

Sancho telah menjaringkan 14 gol dan telah membuat 14 assist dalam 22 perlawanan dalam penerbangan teratas Jerman setakat ini.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA