PJ City & Selangor akan berkongsi SNBJ



SELANGOR dan PJ City akan bermain pada hujung minggu ini di Stadium Nasional di Bukit Jalil sehingga tempat mereka, Stadium Shah Alam dan Stadium MBPJ, bertemu dengan keperluan Liga Bola Sepak Malaysia (MFL).

Pada hari Ahad, MFL mengumumkan bahawa Stadium Shah Alam tidak selamat kerana pengendali tempat belum membaiki bumbungnya.

Bagi Stadium MBPJ, padang dan bilik persalinan sedang menjalani pembaikan.

PJ City akan menjadi tuan rumah Pahang di Stadium Nasional pada hari Jumaat manakala Selangor akan menganjurkan Perak di tempat yang sama pada hari berikutnya.

"Selepas menimbangkan semua aspek, termasuk isu keselamatan, kami telah memutuskan untuk memindahkan perlawanan kami ke Perak ke Stadium Nasional. MFL telah mengesahkannya, "kata FA Selangor dalam satu kenyataan semalam. Dalam pada itu, kami akan bekerjasama rapat dengan kerajaan negeri dan pengendali tempat untuk menyediakan penyelesaian untuk membaiki bumbung sebelum permainan rumah kami yang seterusnya. "

Presiden City PJ Datuk Seri Subahan Kamal mengesahkan bahawa kelabnya tidak akan bermain di Pahang di Stadium MBPJ.

"Kami akan bermain di Stadium Nasional. Kami menganggarkan bahawa padang tempat akan bersedia untuk perlawanan dalam tempoh dua minggu, "katanya. "Bilik berpakaian kami tidak mempunyai masalah. Kami yakin permainan rumah kami yang akan datang akan dimainkan di tempat kediaman kami. "

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA