ZIDANE: Perlawanan Paling Teruk Musim Ini



Jurulatih Real Madrid, Zinedine Zidane tidak dapat menyembunyikan kekecewaannya selepas menonton Los Blancos kalah 2-1 kepada Real Betis pada hari Ahad dan mendakwa prestasi mereka adalah yang paling buruk musim ini.

Pasukan Zidane ditundukkan oleh satu gol di Benito Villamarin, tetapi marginnya mungkin lebih besar selepas Joaquin melepaskan gol terbuka dan Sergio Ramos bernasib baik untuk mengelakkan diri dari sepakan penalti yang lewat.

"Kami kekurangan segala-galanya hari ini," kata Zidane selepas itu. "Ia adalah permainan paling buruk musim ini. Kami tidak mempunyai tenaga, bermain, memiliki, agresif ...

"Ini hari yang buruk dan ia boleh berlaku, saya yang bertanggungjawab, kita tidak boleh gila, tetapi kita juga tidak boleh gembira."

Madrid melepaskan bola banyak kali dan mencipta peluang yang sangat sedikit, hanya kembali ke perlawanan sebelum penembusan melalui penalti Karim Benzema.

"Kami memulakan permainan dengan teruk," kata Zidane. "Anda boleh mula teruk, tetapi kemudian anda mempunyai masa 45 minit untuk menukarnya dan kami tidak boleh. Tidak ada penjelasan.

Real kembali ke puncak LaLiga selepas mengalahkan Barca di El Clasico pada Ahad lalu, tetapi kehilangan ini meninggalkan Los Blancos dua mata di belakang Blaugrana dengan 11 pusingan tersisa.

"Kami akan terus bekerja keras," kata jurulatih itu. "Ada penyelesaian, sehingga kini, kami mempunyai musim yang baik. Ada perkara yang baik dan perkara buruk dan kami perlu maju.

"Kami tidak layak menang, ia miskin dan kami perlu menganalisis segala-galanya."

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA