Pablo Mari Inginkan Pemindahan Tetap Ke Arsenal



Pablo Mari sudah menyayangi kehidupan di Arsenal dan berharap perjanjian pinjamannya bertukar menjadi kekal pada musim panas ini.

Pemain pertahanan itu berpindah ke Emirates Stadium untuk dipinjam ketika perpindahan Januari, tiba dari pasukan Flamengo dari Brazil.

Arsenal mempunyai pilihan untuk menjadikan Mari bergerak kekal pada musim panas dan dia telah mengagumkan setakat ini.

The Spaniard telah membuat dua penampilan untuk The Gunners dan membantu mereka menjaga lembaran bersih pada kedua-dua kesempatan.

Dan apabila ditanya selepas kemenangan Sabtu ke atas West Ham jika dia mahu menyertai Arsenal secara kekal, Mari berkata: "Ya, tentu saja.

"Saya sangat gembira di sini. Saya akan cuba dan melakukan yang terbaik sehingga akhir musim.

"Saya juga berharap kelab itu gembira dengan saya dan kemudian kita akan mencari yang baik untuk semua orang.

"Saya mahu bermain dalam satu liga terbaik di dunia dan saya kini di sini. Saya akan melakukan yang terbaik untuk pasukan, untuk kelab, untuk memenangi banyak permainan dan juga untuk para peminat menikmati dengan saya. "

Formula Mari yang mengagumkan baru-baru ini bermakna dia bersaing untuk bermain pada hari Rabu apabila Arsenal menuju Manchester City.

Pertahanan sebelum ini menghabiskan tiga musim di Etihad sebelum bergabung dengan Flamengo, namun ia tidak pernah bermain untuk City saat ia dipinjamkan berulang kali.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA