Gundogan Mengharapkan Sane Terus Kekal Di Etihad



Ikay Gundogan telah meminta rakan sepasukannya, Leroy Sane untuk kekal di kelab itu.

Sane belum menendang bola untuk City musim ini kerana dia mengalami kecederaan lutut serius dalam kemenangan Komuniti Shield ke atas Liverpool sebelum kempen bermula.

Syukurlah, dia hanya mengalami kerosakan ligamen dan tidak penuh air mata, yang akan menamatkan musim sebelum ia bermula. Pemain berusia 23 tahun itu baru-baru ini membuat kembali ke aksi dengan bermain 57 minit untuk Under-23 menentang Arsenal di Stadium Emirates tetapi tidak dapat bermain untuk pasukan pertama pada bila-bila masa kerana penggantungan bola sepak semasa wabak koronavirus .

Walaupun kekurangan masa bermain Sane musim ini, Bayern Munich tidak kehilangan minatnya pada pemain sayap itu kerana pegawai kelab peringkat tinggi sekali lagi membincangkan potensi berpindah dalam media.

Bayern mengecewakan City pada musim panas dengan daya tarikan umum mereka menyerang tetapi dengan kontrak Sane ditetapkan untuk tamat pada akhir musim depan, masa depannya tidak kelihatan lebih dekat untuk diselesaikan.

Bagaimanapun, rakan senegaranya Gundogan mahu dia tinggal di Etihad.

"Tentu," jawabnya, dengan wajah yang keren, ketika ditanya selama Twitter Q & A jika dia diberitahu Sane untuk tinggal di kelab itu.

"Saya gembira jika dia kekal sebagai rakan sepasukan saya selama bertahun-tahun ... kita akan melihat apa yang akan berlaku!"

Gundogan juga penuh pujian untuk rakan sepasukan yang lain: Kevin De Bruyne.

Apabila seorang lagi peminat meminta pemain Jerman itu tiga pemain teratasnya di dunia, dia bernama De Bruyne di tempat kedua, di belakang Lionel Messi dan tempat di hadapan Kylian Mbappe.

Comments

Popular posts from this blog

AALIYAH Yoong Hanifah

Ketahui Kesebelasan Terbaik Pilihan Khyril Muhymeen

SESI RAMALAN : BRIGHTON VS CHELSEA